Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Helen Westerlund - 3 maj 2015 21:23

Sov lite halvdåligt inatt och 20 i 7 imorse ringde bemanningen och frågade om jag kunde jobba 7 - 16. Jag sa ja, vilket jag fick panik över när jag lagt på. Men det gick bra och är faktiskt kul att jobba där. Det var jag och en tjej som jobbade och ingen av oss har medicindelegering så blev lite krångligt men gick ändå.

När jag kom hem åt jag en knäckemacka och kvarg och sen gick jag till gymmet för att träna axlar och rygg. Har bestämt mig för att dela upp olika muskelgrupper på olika dagar så känns det förhoppningsvis inte så tungt att gå till gymmet och så kan jag fokusera mer på en del och få bättre resultat.

Till middag åt jag pastan och köttfärssåsen från i fredags och till kvällen åt jag morötter, gurka och selleri med dipp. Drack detox-te till det.

Imorgon ska jag jobba på EH i någon timme och sen cyklar jag till Trollet och vikkar där och till sist Gläntan. Kan förhoppningsvis ta mig ut på en pw efter jobben. Om jag orkar.

Ovido - Quiz & Flashcards