Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Helen Westerlund - 12 maj 2015 21:26

Gabriel och jag la oss närmare klockan 12 och sov lite dåligt under natten så jag var trött imorse. Han skjutsade mig till Trollet till halv 8. Det var många barn och mindre personal men det gick bra ändå. Vi var inne på förmiddagen och gick ut i parken efter lunch. Det var blåsigt och kallt men när jag gungade på massa barn och drack en kopp te fick jag upp värmen igen.

Jag slutade kl 16 och gick vidare till Gläntan. Gick därifrån halv 6. Jag passade på att sola solarium på vägen hem. Blev inget gym för mig idag men fick ju iallafall promenaden hem från jobbet.

Jag var helt slut när jag kom hem och la mig på soffan. Känns som att en förkylning är på gång i kroppen. Stress sänker ju immunförsvaret..typiskt. Får ladda upp med c-vitamin och grejer imorgon. Har iallafall sovmorgon så jag får sova ut. Om 12 timmar ringer alarmet och jag ligger redan i sängen, redo för sömn. Underbart.

Ovido - Quiz & Flashcards