Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Helen Westerlund - 6 maj 2015 22:32

Idag fick jag sovmorgon ända till halv 9. Var skönt att få sova ut för en gångs skull.

Åt fil och havrefras till frukost och så cyklade jag upp till Gläntan och städade. På väg hem svängde jag förbi gymmet och körde ett snabbt biceps/triceps/bröst-pass. Blev slut i tricepsen eftersom det är dom jag tränade mest.

Skyndade mig hem, tog en dusch och gjorde en omelett till lunch. Hade i sparris, paprika, zucchini, lök och champinjoner. Blev mycket gott! Slängde i mig omeletten och gick sen till EH. Stod i kassan och blev ganska slut. Var nästan konstant kö i 3 timmar.

Middag blev bananpannkakor med kiwi och jordgubbsprotein. Pannkakorna gjorde jag av 2 ägg och en banan och jordgubbsproteinet gjorde jag genom att värma och mosa 3 frysta jordgubbar och blanda med kaseinprotein. Blandade inte pannkakssmeten tillräckligt noga så dom smakade bara ägg. Inte alls vad jag ville..Har gått och drömt om dom där pannkakorna i flera veckor.

Sovdags nu för imorgon väntar en HEL dag med jobb. 7 - 20 på Norden och Gläntan efter det. Bara att kämpa på.

Ovido - Quiz & Flashcards