Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Helen Westerlund - 11 maj 2015 21:28

Imorse när jag vaknade var jag hur trött som helt. Orkade verkligen inte gå upp och jobba. Låg kvar en halvtimme i sängen och sen tog jag mig upp.

Jobbade (på EH) till halv 2 och sen cyklade jag till Gläntan och städade. På väg hem körde jag ett snabbt pass på gymmet. Biceps, triceps och bröst idag. Med mest fokus på triceps. Brukar aldrig gymma på måndagar men idag ville jag bara dit ändå. Man ska ju aldrig missa en måndag säger dom. Kanske borde börja med det. En bra start på veckan.

Har städat ur lite skåp, diskat och gjort matlådor. Stekte nötfärs, aubergine, zucchini och champinjoner och hade i en burk krossade tomater och lät vätskan koka bort och kryddade massa.

Nu sitter jag framför tvn och väntar på Gabriel. Han sover här inatt. Känns som det behövs. Vi slår nog igång ett avsnitt av Grimm och sen blir det sova. Ska ju jobba på Trollet imorgon så måste upp tidigt som vanligt.

Lunchen - kyckling och grönsaker

Middagen

Ovido - Quiz & Flashcards