Alla inlägg den 1 februari 2015

Av Helen Westerlund - 1 februari 2015 20:25

Idag har jag börjat min detox! Handlade det jag behövde igår i Avesta. Startade dagen med glutenfri havregrynsgröt med jordnötssmör, nötter och frön på. Sen körde jag ett pass armar på gymmet. Var lite svag i kroppen till en början men gick bra sen. Körde 15 minuter på crosstrainern också. Det gick förvånansvärt lätt så körde längre än jag tänkt och ökade motståndet. Nöjd iallafall!

Sen har jag gjort matlådor i flera timmar. Kyckling och torsk med quinoa eller gröna linser och broccoli eller blomkål. Sen gjorde jag en soppa på broccoli och kikärtor och en på röda linser, kidneybönor och krossade tomater. Gjorde även en müsli som blev bränd..typiskt.

Än så länge har det gått bra men känner just nu att hur ska jag klara 2 veckor. Men det ska nog gå bra.

Har sett klart Brooklyn nine-nine (mycket bra serie!) och har nu börjat på Hawaii five-0. Tycker dom är så roliga, och trevliga att se på också hehe.
Nu ser jag på Farmen. Tvekamp idag!

Smoothie - banan, jordgubbe, linfrön och vatten

Ovido - Quiz & Flashcards