Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Helen Westerlund - 27 februari 2015 21:57

Jobbade till klockan 12 idag. Sen kom mamma och hämtade upp Anna och mig och så iväg till Borlänge. Först Dollarstore där jag hittade en del saker. Bl.a en lampa, toapapper, duschgel, deo, vantar, tops osv. Kupolen blev nästa stopp. Där köpte jag ett par skor, en skinnjacka, en bh, några t-shirts och en topp. Är nöjd över grejerna men har ändå en del ångest för att jag slösade så mycket pengar. Sen handlade jag på Willys för 700 kronor! Åh gud..
Men jag handlade iallafall mat för en tid framåt. Mycket nyttigheter. Fick mitt älskade jordnötssmör!

När jag kom hem såg jag att säsong 6 av SoA har kommit ut på Netflix så såg ett avsnitt. Får väl säga hejdå till världen ett tag.

Imorgon är sista dagen på jobbet. Tredje gången jag slutar nu. Men nu blir det nog allra sista gången. Tråkigt på ett sätt. Men nu är det dags att borsta tänderna och krypa ner i sängen så jag orkar morgondagen!

Ovido - Quiz & Flashcards