Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Helen Westerlund - 6 februari 2015 22:47

Äntligen fredag!
Eftersom jag jobbar imorgon fick jag sluta tidigare idag, så jag gick hem klockan 12. Jätteskönt! Såg två avsnitt av Hawaii five-0, sov en sväng, åt kycklingtortillan idag igen och sen gick jag till gymmet. Började med 10 minuter på crosstrainern och sen ben. Det var jag och 8 stycken killar där så var inge kul idag. Trångt och jobbigt. Så efter en kvarts styrketräning gick jag och solade istället.

Gjorde en smoothie efter gymmet.
1/2 äpple
1 kiwi
Ca 2 matskedar soygurt vanilj
Honung
Vatten

Till middag åt jag en liten kycklingbiff, en rödbeta, blomkål och en avokado. Till kvällen tog jag en kiwi och drack detox-te.

Min mage har varit sjukt svullen idag. Jag hade ont imorse. Såg gravid ut. På riktigt! Kan nog vara alla fibrer jag äter. Funderar på om jag har ibs-mage..Då är ju detoxen kanske inte den bästa idén. Svullnaden ska ju gå ner under detox men nu har det ju bara blivit värre. Jättejobbigt.

Är hungrig nu men jag får vänta till frukosten. Är så sugen på havregrynsgröt men får se om jag orkar göra det eller om det blir soygurten. Längtar iallafall.

Ovido - Quiz & Flashcards