Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Helen Westerlund - 17 februari 2015 22:00

Det bjöds självklart på semla på både morgon- och eftermiddagsfikat på jobbet. Och så kom mamma med några minisemlor till mig också. Dom hade ingen grädde på men kan kalla det semla ändå. Kändes inge bra efter alla semlor..

Tur att jag tränade idag känner jag. 10 minuter på bandet. Lutning 7,0 och hastighet 8,0 - 9,0. Efter det körde jag armar i ca 40 minuter. Avslutade med solning.

Till middag åt jag paltbröd, bacon och ärtor. Hittade det längst in i frysen. Åh vad gott det var. Verkligen nostalgi. Vi åt det ofta när vi var små och bodde på Åland så det kändes nästan som man var där igen!

Imorgon är det sovmorgon och öppetdag på EH. Ska hålla mig borta från bullarna och äta en apelsin istället. Tar med en matlåda från detoxen till lunchen. Tur jag har några kvar.
Night!

Ovido - Quiz & Flashcards