Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Helen Westerlund - 15 februari 2015 21:20

Känner mig så stolt. Nu har jag verkligen klarat av 14 dagars detox. Inget mjöl, socker, mjölk eller rött kött på 2 veckor. Känns så skönt att klara av något.

Jag måste säga att denna gång var svårare. Till en början iallafall. Det var det låga blodsockret som fick mig att vilja ge upp. Men jag gav mig fan på att klara av detta. Andra veckan var ganska enkel ändå. Då var jag nättare. Denna gång hade jag mer koll känner jag också.

Resultatet då. Jag vägde mig dag 1 (46,1) och igår, dag 14 vägde jag 44,1. Jag känner mig också mycket piggare och är inte trött på morgonen när jag ska jobba. Känner mig starkare inombords också.

Det negativa är att jag varit så svälld hela tiden och lågt blodsocker. Hyn ska bli bättre men igår såg jag att jag hade jätteknottrig haka.

Men over all är jag nöjd. Gjorde det också för att bevisa för mig själv att jag inte är beroende av den där skiten (socker osv) utan jag kan faktiskt vara utan det. Jag rekommenderar en detox till alla. Det är bra för kroppen, man lär sig hur mycket dåligt det finns i all mat och förhoppningsvis tar man med sig något från det. Får lite mer koll på vad man stoppar i sig och på så vis undviker E-ämnen osv.

Klapp på axeln till mig själv!

Anna och jag tränade ett pass hos henne. Tycker det är kul att få visa lite vad jag gör och pusha på någon. Är ju roligare att träna tillsammans.

Av Helen Westerlund - 15 februari 2015 21:07

Igår kom han hit och myste. Vi såg på film, I am number 4, ett avsnitt Brooklyn nine-nine och ett Hawaii five-0. Vi var så trötta att vi gick och la oss vid tolv tror jag.

Älskar att jag känner mig så trygg i hans armar. Han kramar mig hårt och jag känner att här kan jag leva. Jag är så glad nu för tiden. Jag mår så bra. Undrar hur länge jag får känna så.

Vi låg och myste till klockan 15 idag, då åkte han hem och jag gick till Anna. Hon och jag såg på film och lagade mat. Nu har jag sett farmen och ska strax se ett avsnitt Hawaii five-0.

Ovido - Quiz & Flashcards