Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Helen Westerlund - 19 februari 2015 22:18

Idag på jobbet kom lastbilen från Estland och hämtade säckar. Vi åkte ut till containern och lastade. Har aldrig vart med dit så det var kul att få se hur det går till! Jag följde med för att räkna säckar men blev så frusen att vi bytte och jag fick lasta istället. Totalt blev det 838 säckar! Helt sjukt. Vi räknade ut att det blir 15-20 ton. Mest kläder.
Det tog väl 1,5 timme för vi var sex stycken. Sen fikade vi en lång stund, dom få personer vi var kvar.

Måste bara säga att jag älskar mina kollegor! Dom är så roliga och man skrattar hela tiden på jobbet. Eftermiddagsfikat är värst eftersom alla är så trötta då. Trivs så bra med dom.

Jag jobbar på lördag så imorgon tyckte dom jag kunde vara ledig. Otroligt skönt att få sova ut en fredag. Blir gym, tvätt och så kommer nog mamma in till stan en sväng. Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards