Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Helen Westerlund - 22 februari 2015 20:25

Käkade sista havregrynsgröten igår innan jobbet. Kiwi och solrosfrön blev det till. Älskar den där gröten!
Jag jobbade 9:30 - 14:15. Var ganska mycket folk och vi trodde det skulle vara en dagskassa på 40k men blev inte alls det.

Efter jobbet mötte jag upp Anna på stan och hon bjöd på smörgås och cupcake. Senare gick vi hem till mig och köpte en avokadosallad på vägen. Vi käkade och spelade Call of Duty.

Senare på kvällen kom han hit. Vi hade planerat att spela Army of Two och det gjorde vi. Haha jag suger på sånt där! Irrade runt som en tok och dog stup i kvarten. När vi tröttnat såg vi Zombieland och sen bara chillade lite. Halv 5 var det läggdags. Jag vaknade vid 10 ungefär och han halv 2. Hade så tråkigt att jag gick upp och gjorde proteinpannkakor!

Spenderade resten av dagen med Anna. Cod, varm korv med bröd och Youtube. Efteråt blev det gym. Körde armar en stund och sen en sväng solning. Farmen står på schemat nu och sen sova!

Ovido - Quiz & Flashcards