Alla inlägg den 20 februari 2015

Gym

Av Helen Westerlund - 20 februari 2015 22:18

Kände mig inte nöjd med joggingen/promenaden pga att jag inte kunde hålla det tempo jag ville så jag begav mig till gymmet för att köra ett pass ben och rumpa.

45 minuter hård träning så nu är jag rätt slut i benen. Den högra ljumsken gör ont efter springandet men förhoppningsvis går det över under natten.

Åt kaseinglass till kvällen. Alltså kaseinpulver jag blandat med vatten och kakao och ställt in i frysen en stund. Stod för länge i frysen så var stenhårt och när det smälte blev det bara äckligt. Gillar inte det där proteinpulvret...Blir en annan smak nästa gång. Tror jag har päronsplit nu. Smakar och känns precis som vispad äggvita. Blä.

Julia kom hit och vi såg en film och pratade lite. Var länge sen vi träffades så var dags för lite uppdatering! Var trevligt iallafall.
Snart dags att sova. Ska kolla igenom en tidning först (Kurera). Natti.

Kakaogröt med kokos och frön. Mycket gott!

Av Helen Westerlund - 20 februari 2015 14:24

Idag skulle mamma gå in till stan från Turbo. Jag tänkte att jag kunde möta henne på vägen och samtidigt träna för dagen.

Jag joggade från Anna (tågstationen) och hann till prästhyttan. Är ju nästan uppförsbacke hela vägen men jag joggade konstant i en halvtimme. Kändes bra eftersom jag inte varit ute och sprungit sen i höstas.

Vi gjorde några utfallsteg och squats efter vägen också. Jag går ju alltid så snabbt så jag blir så frustrerad av att gå med mamma. Hon går så sakta och jag tjatar att hon ska gå fortare men hon säger att hon inte kan gå snabbare. Känns som att jag förlorar träning. Är jättejobbigt! Blev kall för att jag inte höll farten och jag har tur om jag inte blir sjuk..Har ont i huvudet nu.

Ovido - Quiz & Flashcards