Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Helen Westerlund - 26 februari 2015 22:24

Idag sa jag hejdå till Tina på jobbet. Antar att sista dagen är på lördag så isåfall syns vi inte något mer. Lovade att jag skulle komma och hälsa på henne i Borlänge. Det var en skön dag på jobbet idag. Både chefen och arbetsledaren var borta. Det var sån busig stämning om man får säga så. Vi tog en lång eftermiddagsfika och satte oss framför en tv i butiken och drack kaffe och såg på VM. Mys!

När jag slutat tog jag mitt pick och pack och begav mig till gymmet. Armar stod på schemat idag. Kom några killar och ockuperade fria vikterna så jag höll mig nere och använde det jag kunde. Ett ganska bra pass på en halvtimme. Tycker musklerna blir så snygga i ljuset på gymmet. Särskilt axlarna! Syns dock inte på bild..

Sen gick jag hem till Anna för pass två. Vi körde lite blandat men fokuserade väl lite på mage. Har sparat lite workouts på telen från instagram som vi testade. Blir alltid så svettigt på våra träningar, men det är ju bara skönt. Vi höll på i ungefär 40 minuter. Det är väl bara att vänta på träningsvärken då!

Fredag imorgon och jobbar 7-12 tror jag. Fick vara ledig om jag ville men tänkte att det är mina sista dagar och pengar behövs ju. Så jag går hem till lunchen och åker till Borlänge då.
Sov gott!

Kaseinpulver, chiafrön, vatten, kakao och valnötter till kvällsmål. Blanda - kylen 1 timme(minst) - ät och njut!

Ovido - Quiz & Flashcards