Alla inlägg den 1 april 2015

Av Helen Westerlund - 1 april 2015 22:40

Åt keso, vaniljkvarg, jordgubbar och frön + en knäckemacka med rostbiff till frukost och sen gick jag till gymmet för att träna lite ben. Avslutade med några övningar mage också.
Blev ett svettigt pass på ca 50 minuter.

Efter duschen gick jag till Anna och umgicks lite med henne och mamma innan jag skulle till jobbet. Jobba 1,5 h sen Systemet och hem och städa/diska. Har sett på Misfits resten av kvällen.

Middag blev en bacon och broccolipaj. Hade på lite keso också. Blev faktiskt gott! (Ful dock) En sallad till det.

Imorse ringde dom och ville ha mig på Gläntan imorgon. I barngrupp alltså. Så ska upp halv 8 imorgon. Dvs dags att sova. Night.

Av Helen Westerlund - 1 april 2015 22:33

Igår åkte mamma och jag till Avesta en sväng. Jag hittade en sportbh på H&M för 50 kr. Älskar den! Sitter jättebra på.

På väg hem stannade vi vid Dalahästen och mamma bjöd på lunch. Jag tog leverbiff med potatis och gräddsås. Underbart gott! Var länge sen jag åt sås och potatis. Eller potatis överhuvudtaget.

Mamma körde upp mig till Gläntan eftersom jag skulle städa. Barnen åt mellis ute så var ganska tomt och skönt.

Kvällsmålet blev kasein med jordgubbar, honungsmelon och kakao. Ser rätt messy ut men var helt okej gott.

Ovido - Quiz & Flashcards