Alla inlägg den 9 april 2015

Av Helen Westerlund - 9 april 2015 21:44

Igår när G kom hit såg vi på film. Först Jumper och sen Superhero movie. Eftersom han jobbar natt har han vänt på dygnet och var inte trött alls. Han slog på Thor och jag gick och la mig i sängen. Klockan 5 kom han och la sig och vi somnade väl inte förens klockan 6. Jag iallafall. Halv 9 ringde dom från Trollet och behövde mig i köket. Så det var bara att gå upp och jobba 10-13:30 och Gläntan efteråt, så jag slutade lite efter klockan 15. Konstigt nog kände jag mig inte trött alls under dagen. Skönt!

Barnen är så gulliga. När jag skulle gå från Trollet kom en flock och kramade mig och drog i mig för att jag inte skulle gå. Fick monsterskor också. När jag gick från Gläntan kom en liten flicka och gav mig en tussilago. Gullungar.

Efter jobbet mötte jag upp Anna och en kille som heter Basel. Han fotade våra katter och så gick vi till Donken och åt glass.

För övrigt ringde chefen från Erikshjälpen här om dagen. Dom har kris och vill verkligen ha tillbaka mig. Jag fick natten att fundera på hur jag skulle göra. Vi kom fram till att jag börjar på måndag och ska då jobba 7-13 måndag till fredag men om jag behövs på Olympica får jag ta det istället. Olympica ger mig så mycket mer och jag trivs där, men pengarna lockar från Erikshjälpen. Så att kombinera blir nog bra!


Nog snackat för mig. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards