Alla inlägg den 19 april 2015

Av Helen Westerlund - 19 april 2015 21:43

Jag och G vaknade halv 6 på lördag morgon. Jag som kunde sova 3 timmar längre. Jobbet gick bra utan större misstag i kassan. Var mycket folk och nästan konstant kö. Jag var helt slut i huvudet mot slutet.

När jag slutat kom mamma förbi och körde mig till Säter till G. Vi gick och handlade, såg en film och käkade moröttet och gurka med dipp. Mums! Blev så trött under filmen så vi sa att vi skulle vila en stund innan vi skulle till gymmet. Det slutade med att vi vaknade klockan 6 på morgonen. Blev en lång tupplur det där!

Fina han gjorde i ordning frukost till oss (yoghurt med flingor och jordgubbar) och så slog vi på en film. World war Z blev det. Bra film! Efter det åkte vi till Hedemora till gymmet och körde ett ryggpass. Han visade mig olika övningar och såg till att jag gjorde rätt. Vi var helt ensamma vilket var asskönt.

När vi kom hem såg vi på allra sista avsnittet av Misfits och käkade. Kommer sakna den serien, 5 tummar upp på den. Han åkte hem och jag gick till Anna. Vi sprang 5 varv runt i Sveaparken, ungefär 4 km. Jobbigt men skönt.

Snart dags att lägga sig eftersom morgondagen kommer bli lång. Tre jobb står på schemat och kommer jobba 7 - 21:30. Börjar ju introduktionen på Norden imorgon. Är nervös men det ska bli spännande. Gillar inte nya jobb, är så osäkert i början. Särskilt nu när det handlar om människor. Jag får väl höra av mig om hur det gick sen.

Ovido - Quiz & Flashcards