Alla inlägg den 8 april 2015

Av Helen Westerlund - 8 april 2015 21:36

Idag tog jag sovmorgon och gick till Trollet till klockan 9. Jag städade matsalen idag. Blev klar på två timmar och gick då till Gläntan och städade. Fick käka lunch där också. Köttbullar, potatis och gräddsås. Såsen var så himla god! Hade kunnat äta hur mycket som helst.

Slutade klockan 13 och gick sen äntligen till gymmet. Idag körde jag ben och rumpa. Testade sumo squats och squats med benen tätare ihop. Jag avslutade med ungefär 15 minuter mage. Svettigt!

Såg ett avsnitt Misfits och sen gick jag ut på en pw i det soliga (men blåsiga) vädret. Gick till fågeltornet. På väg hem blev det jättejobbigt. Fick ont i sidan, kändes som håll, och jag kände att jag antingen skulle spy, gråta eller svimma. Kämpade mig hem och slängde mig på soffan och började grina. Hade ont i båda sidorna då. Nu har det nästan gått över. Känns fortfarande men inte alls som innan. Tänkte om det kanske hade och göra med uvin.

Ser just nu på Grey's och väntar på att G kommer. Han sover här inatt. Börjar ju inte jobbet förens halv 2 imorgon. Hörs.

Batteriet i telen tog slut efter 48 minuter. Blev 6 km.

Ovido - Quiz & Flashcards