Alla inlägg den 27 april 2015

Av Helen Westerlund - 27 april 2015 20:54

Ny vecka, nya tag.
Jobbade 7 - 16 på Norden. Fick göra ganska mycket idag så det kändes bra. När jag slutat cyklade jag direkt till Gläntan där jag mötte upp Anna. Jag visade henne hur städningen gick till där eftersom hon ska vikariera för mig när jag inte hinner. Vi blev klara lite efter klockan 17.

När jag kom hem åt jag en riskaka och gick sen ut på en pw runt Nibble. Var länge sen jag var ute på en sån känns det som. Måste börja göra det igen.

Gjorde några matlådor för veckan. Kyckling/lax med grönsaker (Ärtor, bönor, morötter, broccoli, zucchini, champinjoner, tomater bl.a)
Lunch blev lax, ärtor och morötter och middagen bestod av råris och blandade grönsaker. Till kvällen åt jag kvarg blandat med proteinpulver med smak av choklad/jordnötssmör och ett halvt äpple till det.

Tror jag ska lägga mig nu. Kanske läsa min Må Bra-tidning. Är ändå inget intressant på tv. ska ju upp tidigt imorgon igen.

Ovido - Quiz & Flashcards