Alla inlägg den 4 april 2015

Av Helen Westerlund - 4 april 2015 23:42

G kom och hämtade upp mig efter klockan 16 och så åkte vi hem till hans föräldrar. Där åt vi påskmiddag med alla syskonen. Trevligt!
Är så annorlunda för mig. Det har ju nästan alltid bara varit Anna, mamma och jag och så får man uppleva hur det är i en sån stor familj. Kul.

Efter några timmar åkte han och jag till deras stuga. Vi spelade kort åså men det blev så mörkt att vi inte såg något så vi la oss istället. Somnade efter klockan 1 och jag vaknade 10 och han 3 timmar senare. Föräldrarna kom dit och han och jag gav oss ut på en springtur. Fick världens skavsår som blödde men kämpade på ändå!
Vi solade lite och åkte sen hem till huset. Käkade lite, såg på tv och gosade med kattungarna, som lärt sig gå nu(!!) och sen skjutsade han hem mig.

Anna och jag gick hem till Musse och käkade lite och hon drack. Det var fest där ikväll. Vi körde lite ölspel och när dom gick till krogen gick jag hem. Såg ett avsnitt Misfits och ska nu sova. Är rätt trött. Så godnatt nu!



Ovido - Quiz & Flashcards