Alla inlägg den 10 april 2015

Av Helen Westerlund - 10 april 2015 23:06

Idag efter jobbet (som för övrigt gick jättebra) gick jag till gymmet. Armar stod på schemat idag. Blev en del axlar och jag testade några nya övningar för både biceps, triceps och axlar. Fick nog in lite rygg också. Tränade i drygt 45 minuter.

Gick hem och tog en dusch och sen mötte jag upp Anna och vi gick hem till Leah och var barnvakt i va 3 timmar. Vi såg på Warm bodies, när lillan väl somnat.

Jag har fått ont i nedre delen av ryggen idag (ländryggen?). Ännu ett symtom på uvi. Vet inte om det betyder att det gått till njurarna men mår ju annars bra. Har sagt att när jag spyr, gråter och har feber åker jag till vc/akuten. Vill helst inte dit alls. Läste att det kan gå över efter en vecka så ska se om 1-2 dagar om det gått över då. Hope so.

Nu orkar jag inte ha ögonen öppna lägre så ska sova. Så jag slipper denna ryggvärk. Godnatt!

Lillan tyckte jag skulle ha hennes lilla keps på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards