Alla inlägg den 11 april 2015

Av Helen Westerlund - 11 april 2015 23:07

Åkte till Säter till G som jag nämnde tidigare idag. Han har tjatat så länge att vi ska gymma tillsammans och tillslut gav jag med mig. Vi gymmade på hans gym. Kände mig rätt lost i början. Allt var så annorlunda mot mitt gym. Hittade en bänk och lite vikter och körde där jag. Blev ben/rumpa och lite mage idag.

När vi kom hem tog vi ett bad och sen käkade vi. Vi gjorde torsk i nån sås och ris till det. Efter det åkte vi till hans kompis och spelade lite, sen vidare hem till föräldrarna och hälsa på hundvalparna som fått ögon och så kattungarna förstås. När jag slet mig från missarna skjutsade han hem mig. Han jobbar inatt. Är inte så många timmar tills vi ses igen.

Anna kom hit och åt pizza och så såg vi en film. Eller vi såg bara halva eftersom vi blev så trötta. Hon gick hem och jag gick och la mig. Och här ligger jag nu, dötrött och ont i ryggen igen..och huvudet också för den delen. Så nu ska jag sova!

Lunch - rostbiff, keso & gurka och avokado.

Av Helen Westerlund - 11 april 2015 11:33

Vaknade vid 10 imorse och bestämde mig för en pw innan frukost. Man förbränner ju mer fett då. Jag drack ett glas vatten och gick runt Nibble. 4 km alltså.

Frukost blev keso och frukt. Jag använde:
Ekologisk keso
1 banan
1 jordgubbe
1 msk solrosfrön
En nypa linfrön
Kanel
Toppat med ett citronmelissblad

Ska ta en dusch och sen ta bussen till Säter. Återkommer.

Ovido - Quiz & Flashcards