Alla inlägg den 17 april 2015

Av Helen Westerlund - 17 april 2015 21:14

Efter jobbet på Trollet och Gläntan cyklade jag till vårdcentralen. Konstaterades att det inte fanns några bakterier i urinen, alltså ingen uvi. Jag hade blåskatarr och skulle bara vänta tills det går över. Ville nästan att det skullr vara uvi för då hade jag fått antibiotika och så hade det varit borta. Har ju snart hållt på i 2 veckor...

Känns ju som jag ska bli sjuk men jag gick ändå till gymmet och tränade lite armar. Var så otroligt seg så blev lite halvdant i nästan en halvtimme, sen gick jag och solade.

Har städat och tvättat och ser nu på Misfits. 3 avsnitt kvar sen har jag kollat klart på alla 5 säsongerna. G är på väg hit nu och ska sova här. Ska vara med honom hela helgen. Och imorgon ska jag jobba på Erikshjälpen. Vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards