Alla inlägg den 26 april 2015

Av Helen Westerlund - 26 april 2015 21:38

Jag tvingade med Anna till gymmet idag. Tycker det är så kul att få träna någon otränad.

Det var dags för ben/rumpa för mig och Anna vill helst träna det så ben blev det. Vi körde på som jag brukar. Squats, benpress, leg extensions, donkey kicks, utfallsteg och såna där vida squats med en hantel i händerna.

Jag körde slut på mig och jag hoppas Anna känner av träningen imorgon. Får se om jag hinner med att träna lite nästa vecka. Blir väl några slöa pass pga allt jobb. Hörs!

Av Helen Westerlund - 26 april 2015 21:26

Jobbade 9:30 - 14 och sen kom Gabriel och hämtade upp mig. Vi handlade mat till kvällen och for ut till hans stuga. Dom (föräldrarna) höll på och jobbade där och min insats var att bära lite tegelstenar, sen började det regna och vi gick in och föräldrarna hem.

När det slutat regna åkte vi lite med fyrhjulingen. Vi stannade vid en sjö och han tog ett dopp. Det var alldeles för kallt för mig. Sen hem till stugan, in i värmen, och bara låg i soffan och pratade åså.

Imorse kom papsen och Gabriel gick ut och jobbade lite. När jag tagit mig ur sängen satte vi oss i solen i flera timmar. Var så skönt! På eftermiddagen åkte vi till Sätergrillen och åt och sen vidare till Dammsjön. Var så blåsigt där så han skjutsade hem mig.

En jättefin helg med honom.

Ovido - Quiz & Flashcards