Alla inlägg den 29 april 2015

Av Helen Westerlund - 29 april 2015 21:57

Igår efter båda jobben (Norden och Gläntan) kom Gabriel hit. Vi såg på tv en stund och sen gick vi ut på en promenad. Var var upp på stadsberget en sväng och gick runt Hönsan. Vi kom hem vid nio.

Då slog vi igång Netflix och såg två avsnitt av Grimm. Kommer inte våga se ensam så det får nog bli vår serie.

Fick sovmorgon imorse och låg kvar i sängen ända till klockan 11. Åt grötfrukost, sa hejdå till Gabriel och sen jobba en timme på Erikshjälpen. Hade lovat att komma och fixa väskor och skor. Sen bar det iväg till Norden till klockan 14 och jobbade till lite efter 21. Det var allra sista dagen på intro. Känns bra att vara där!

Imorgon jobbar jag på Trollet 8 - 14 (kök/städ) och sen på Norden 16 - 21. En annan avdelning än dom två jag varit på. Är rätt stökigt där och det är t.o.m två sjukskrivningar där pga det. Dom slåss osv så jag är ju ganska nervös för imorgon kan jag säga.
Får kämpa mig igenom dagen för sen får jag bästa avslutningen på den.

Sovdags, nattinatt.

Ovido - Quiz & Flashcards