Alla inlägg den 16 april 2015

Av Helen Westerlund - 16 april 2015 22:20

Jobb på EH idag. 7 -13 och sen 13:30 - 15 på Gläntan som vanligt. Tycker så mycket om alla jag jobbar med! Det gör det kul att jobba.

Var tänkt att jag skulle gymma efter jobbet men blev så fruktansvärt frusen och hade så ont i halsen så jag la mig under filten i soffan och sov en stund. Då gick det över. Gick till Ica och handlade lite och hämtade ett paket från Wish. En tröja var det, lite för stor men kan nog ha den hemma i sommar (den ser bättre ut i verkligheten).

Middag blev världens torraste kycklingbiff, haricots verts, zucchini, guacamole och mini mozzarella. Hade det varit en saftig kycklingfilé hade det varit super. Ät lite vindruvor till kvällen och drack en stor kopp te och såg på underbara Berg och Meltzer i Europa. Så härliga människor!

Imorgon ska jag vikariera på Trollet/Gläntan. Ska bli kul. Börjar klockan 8 så får nästan en timme extra att sova. Efter jobbet ska jag till vårdcentralen också.
Jag hör av mig imorgon, natti!

Ovido - Quiz & Flashcards