Alla inlägg den 2 april 2015

Av Helen Westerlund - 2 april 2015 17:12

Kom till Gläntan klockan nio imorse. Vi hade påskdisco så vi dansade, lyssnade på musik och åt popcorn, frukt och saft. Eller barnen gjorde.

Lunchen idag var påskbord och pizza. Mums! Älskar skolans påsk/julbord. Efter maten gick vi ut och jag fick agera innebandymålvakt. Det var kallt men sen halv två gick jag in och städade till klockan tre så då fick jag upp värmen igen.

Var nervös innan jobbet men det gick hur bra som helst. Barnen var så gulliga så. Hoppas personalen var nöjd med mig också.

Gick via Systemet och sen hem. Ligger just nu på soffan och lyssnar på chillmusik. Snart måste jag tvinga mig upp för att äta, diska, dammsuga, tvätta golv och duscha. Kommer ju lite folk hit och förfestar innan vi åker till Liljan. Vill egentligen inte gå ut..

Längtar tills imorgon istället. Myspys blir det, förhoppningsvis. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards