Alla inlägg den 7 april 2015

Av Helen Westerlund - 7 april 2015 22:36

Idag jobbade jag på Trollet. Jag och kök/städtjejen storstädade toaletterna, kapprum och personalrummet. Vi höll på från 8 till 15. Vi skrubbade väggar, lister, rör osv. Man blev helt slut! Var iallafall supergod spagetti och köttfärssås till lunch. Hade kunnat äta flera kg.

Klockan 15 gick jag till Gläntan och städade där. Skönt att det bara är 1,5 timme, men blev ju ändå till 16:30. Så jag kom ju hem efter 17. Lång dag. Orkade knappt gå hem. Så slut var jag. Och mer blir det imorgon. Då ska jag städa matsalen på Trollet och sen Gläntan som vanligt då. Inte lika lång dag iallafall. Förhoppningsvis hinner och orkar jag med gymmet då. Eller jag måste.

Blev ingen träning idag men gick ju 25 min till jobbet, 25 min hem och sen fram och tillbaka till Hemköp. Har iallafall rört mig lite.

Påskrester blev det till middag och kvällen bestod av Misfits. Helt okej. Nu måste jag sova, om jag kan. Råkade ju somna framför tvn. We'll see.

Himlen var alldeles rosa, och det gör väggen utanför mig helt rosa och fin. Vackert.

Ovido - Quiz & Flashcards