Alla inlägg den 24 april 2015

Av Helen Westerlund - 24 april 2015 22:08

Jobbade på EH 7 - 11:30. Var tvungen att gå en halvtimme tidigare för jag var helt slut. Orkade knappt städa på Gläntan heller, var helt död. Tog en dusch och somnade en stund på sängen innan G kom och hämtade upp mig och vi for till Borlänge. Dollarstore och Kupolen. Köpte bl.a två linnen och ett par blåa jeans. Mina andra mörkblåa har ju fått någon konstig brun fläck på rumpan. Typiskt.

Vi gick till en kinarestaurang på stan och åt där. 4 små rätter tog båda två. Gott var det och mysigt. Han gör mig så glad han där. Dom små grejer han gör kan få mig att gå och le i flera timmar efteråt.

Var och solade en sväng och sen ner till Hemköp. Där träffade jag en vän jag inte träffat på ett halvår. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Antar att det var trevligt att träffa honom igen.

Imorgon är det Eriksdagen på EH och jag jobbar, förmodligen i kassan. Blir nog en del folk tror jag. Direkt när jag slutar åker jag och G till stugan och sover där. Nu ska jag läsa lite om demens och sen sova. Känner att det verkligen behövs sömn och sovmorgon också för den delen!

Ovido - Quiz & Flashcards