Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Helen Westerlund - 4 mars 2015 21:32

Låg och väntade till klockan ett på natten igår och tillslut kom han. Vi såg lite på tv och sen la vi oss. Ungefär klockan halv 3. Har äntligen lärt mig att sova med någon, även om jag inte sover mycket men jag somnar iallafall. Skönt!

Klockan 7 ringer rektorn från skolan men jag ville inte jobba så jag svarade inte. Han fortsatte ringa och svarade klockan 8. Dom behövde mig i disken igen men jag sa nej (fick ångest av att tacka nej). Sen sa Anna att dom hade panik och jag och G var klarkvakna + paniken över att jag sagt nej, så jag gjorde mig i ordning för jobb idag igen. Var lite slö på morgonen men annars gick det hur bra som helst. Slutade 15:40 och tog sällskap med Anna hem. Vi käkade, gick och handlade och gick förbi Erikshjälpen där jag fyllde i min tidrapport.

Tänkte hinna med en promenad och ett avsnitt SoA(som jag sen sov igenom) innan Farmen men hade så lite tid så jag sprang istället, runt hönsan. Det är så skönt att jogga. Ännu skönare efteråt när man klarat av det. När snön försvinner ska jag komma igång med joggingen. Jag behöver ju mer konditionsträning om jag vill minska i fett.

Nu blir det Grey's Anatomy och sen efterlängtad sömn. Jobb imorgon 9-15. Ska vara på filipin. Dvs förskoleklassen. Är jättenervös eftersom det inte bara är lek utan man har ungefär lektioner. Dock ska vi till biblioteket på förmiddagen så det känns skönt! Det ordnar sig nog. Night!

Har varit så sugen på att testa nötchoklad från Lindahls kvarg och det gjorde jag idag. Med jordgubbar och frön. Annorlunda smak men mycket god. Smakar nougat. Kommer köpa den igen!

Ovido - Quiz & Flashcards