Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Helen Westerlund - 12 mars 2015 22:26

Vaknade till solsken klockan 7 imorse och gick upp och åt min havregrynsgröt med nötter och pumpakärnor. En bra morgon!

Jobbade på som vanligt, fast idag kom varuleveransen som jag fick ta emot. Jag som känt mig lite ogillad fick höra att dom var så nöjda med mig. Han som ringer in vikarierna sa även att dom sagt att dom skryter om mig att jag är så duktig och gör det där lilla extra. Sen hade han berättat det för Anna och hon till mig. Haha! Jättekul med beröm! Blir så glad.

Dom skulle ha möte på Gläntan så jag skulle hoppa in som vikare där klockan 13 så stressade för att hinna klart med disken men den ställdes mötet in så jag slutade lite senare ändå, 13:30. Gick till Gläntan och städade till lite efter 15. Skönt att sluta lite tidigare.

När jag kom hem åt jag ett äpple och en mandarin. Gymmet stod på schemat men jag var så trött. Tvingade mig ändå dit och körde ett jättesegt armpass. Var hur trött och skakig som helst och ville bara hem. Luktade hemskt av svett där också för att göra allt lite värre. Kämpade ändå i drygt 40 minuter. Har varit helt slut resten av dagen också. Sitter ju bara ca 10 minuter på 8 timmar och det är full fart hela tiden så man blir ju ganska trött.

Åt en sallad med ett ägg och fetaost till middag och Lindahls Limekvarg till kvällsmål. Inte den godaste smaken men helt okej. Föredrar vanilj.

Ledig imorgon (tror jag) så ska sova ut och ha en stressfri, seg och bra morgon. Sov gott. I will!

Ovido - Quiz & Flashcards