Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Helen Westerlund - 20 mars 2015 23:53

Har i och för sig haft helg hela veckan, men ändå skönt med helg. Gick upp och käkade kvarg med banan och frön till frukost och såg två avsnitt av Alphas. Sen gick jag till gymmet för att kötta lite röv! Haha. Körde hårt så svettades som en gris. Vet inte vad det heter men på glutes machine (typ donkey kicks med vikter) ökade jag från 34 kg till 41 kg. Nöjd! Fast känner att jag är svagare på vänster sida. Körde lite mage också, den sista kvarten. Var där i en timme. Belönade mig med 20 minuters solning.

Blev så sent att jag hoppade lunchen idag igen. Men käkade middag halv 5 istället för klockan 6. Jag gjorde en nasi gorengliknande grej. Råris, lax, ärtor, ett ägg och curry. Blev gott faktiskt! Åt middagen framför några avsnitt Alphas. Riktigt bra serie!

Resten av kvällen spenderades hos Anna. Kollade runt på Youtube och åt kladdkaka gjord på stevia.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Snart dags att sova, så det äntligen blir lördag. Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards