Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Helen Westerlund - 14 mars 2015 23:36

Fredag kväll spenderades med Anna och sen kom några till hit till mig. Dom skulle på fest och mellanlandade hos mig. Blev medbjuden men väljer faktiskt en kväll med honom alla dagar i veckan. Nästan. Jag hade somnat i soffan när han kom. Vi såg lite på tv och sen la vi oss. Denna gång låg vi kvar i sängen till klockan 13. Kanske för att det är helg.

Satt ute på baksidan mot väggen i solen medans jag väntade på tvätten. Hur skönt som helst, och jag fick en del fräknar. Anna kom och vi gick och handlade och sen hem till henne. Såg lite på tv och gjorde pannkakor. Mumsmums!

Sen blev det film och Planet Earth. Kommer inte ens ihåg vad filmen hette men Jax från SoA var med. Det var anledningen till varför jag såg den.

Det blev ingen träning idag. Vilodag. Kände att det behövdes! Har kört mig rätt slut denna vecka måste jag säga. Bra på ett sätt men är ju inge kul att bli sådär trött och slut.
Dags att sova nu, så godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards