Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Helen Westerlund - 19 mars 2015 22:54

Det är så jag känner mig nu. Har varit så duktig och tränat två gånger idag och bara ätit nyttigt. Sen kommer Anna hit och vi handlar och äter chips och naturgodis hos henne. Min mage är så svälld och jag känner mig sockeräcklad. Blä. Hatar sånt här.

Sen började vi prata minnen och kom in på fel spår så inte blev det bättre av det. Missarna får krama om mig inatt så blir det nog bättre.
Godnatt, eller nåt.

Av Helen Westerlund - 19 mars 2015 14:54

Grötfrukost halv 11 sen iväg på ett snabbt arm/axlarpass på gymmet. Så startade jag dagen. För några månader sen när jag åt gröt gjorde jag bara halv portion, idag gjorde jag 1,5 portion. Blir ju inte mätt på en så körde i lite till. Hoppas inte det betyder att jag är en tjockis haha. Nejdå.

Hann hem på toa sen skulle jag möta mamma som gick in till stan. Blev ingen lunch för mig alltså. Nästan 7 km hann jag jogga denna gång. Utan att stanna. Det var första gången jag joggat 7 km, nonstop. Känner mig stolt och nöjd. Hade t.o.m kunnat fortsätta men mötte ju mamma då. Vi gick tillbaka till stan, i hennes takt, så jag är hur frusen som helst nu. Iskalla händer..

Tog en Lindahls kvarg till mellanmål och ska strax hoppa in i duschen och sen kolla bokrean med mamma på stan. Får se om det blir någon träning med Anna idag. Spelar egentligen ingen roll för mig eftersom jag redan tränat två gånger idag. Hörs sen.

Ovido - Quiz & Flashcards