Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Helen Westerlund - 18 mars 2015 22:20

Han kom igår som sagt. Vi såg på Jamie Oliver och sen slog vi på en film innan vi la oss. Hot Shots 2 blev det. Haha så rolig film!
Mådde inte allt för bra innan men på morgonen kände jag att jag inte kunde må bättre. Underbart att få ligga ligga och krama om varandra och känna sig så trygg.

Vi gick upp klockan 13, duschade, käkade och jag fixade mig. Han åkte hem och jag mötte upp Anna vid Erikshjälpen där vi tog en fika. Har saknat vaniljbullarna! Fick höra att jag var saknad också. Åh.

Imorse ringde dom från Olympica och frågade om jag ville jobba på Trollet idag när alla skulle på möte. Dock bara 1,5 timme men jag tar vad som helst! Det var jag och en annan vikarie och barnen var ute. Dom försvann fort så jag kunde gå lite tidigare.

Ingen träning idag, förutom att jag cyklade till och från Trollet. Får köra desto hårdare imorgon!
Har spikat planer för i helgen också. Längtar!
Dags att sova nu, godnatt!

Fina Randihjärtat

Ovido - Quiz & Flashcards