Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Helen Westerlund - 15 mars 2015 21:30

Sov ganska länge idag. Låg kvar i sängen till halv 11. Frukost blev en smoothie på banan, jordgubbar, kvarg, lite kasein, krossade linfrön och boveteflingor. En skål med kvarg, keso, korinter och pumpakärnor till det och en Nocco.

Gick till gymmet och körde armar och axlar i 50 minuter. Började med 6 minuter på crosstrainern.
Körde nästan hela tiden på nedervåningen så jag fick vara själv.

Gick hem och läste träningstidningar, åt lite nötchokladkvarg och sen gick jag till Anna. Körde lite magövningar och sen tog vi en joggingtur runt Nibble. Gick riktigt bra faktiskt. Anna var duktigare än förväntat och jag kände mig inte ens trött. Kändes mycket bra!

Middag blev sojabullar, bönspagetti och ärtor och till kvällen resten av nötchokladkvargen. Har varit helt skakig, svag, illamående och borta av Noccon eftersom denna innehöll koffein. Ska bara köpa koffeinfria i framtiden! Smaken var ändå okej.

Imorgon ska jag förhoppningsvis till Gävle. Hoppas hoppas att dom inte ringer från Olympica! Kommer inte kunna säga nej. Men vi får väl se. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards