Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Helen Westerlund - 10 mars 2015 22:04

Det är väl tisdag idag? Jag har ingen koll på dagarna. Jobbade ju som sagt på Trollet idag. Först städa sen vara i köket till klockan 14. Då går jag vidare till Gläntan och städar där till 16. Det blev en halvtimme längre idag eftersom det inte blivit städat där på flera dagar. Jag var ju så nervös innan men det gick faktiskt bra idag. Hoppas det går ännu bättre imorgon.

När jag kom hem åt jag persikokvarg (så god) med lite pumpakärnor och russin och drack en kopp te sen hann jag med ett snabbt gympass innan jag skulle träna med Anna. Jag körde ben/rumpa på gymmet i en halvtimme. Ganska tungt så en halvtimme räckte bra. Anna och jag körde mage (och lite ben) i 40 minuter. Efteråt var jag helt slut i benen efter all träning. Skönt det! Hoppas på träningsvärk i magen imorgon.

Mamma kom hit en stund eftersom hennes tv inte fungerade. Vi såg på Farmen, Planet Earth och Jamie Oliver. Nu har hon åkt och jag har lagt mig i sängen. Dags att stänga ögonen. Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards