Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Helen Westerlund - 22 mars 2015 21:28

Hade ingen lust att gymma idag. Jag ville ta på mig onepiecen och ligga i soffan resten av dagen men visste att jag bara hade somnat då. Och jag brukar nästan aldrig missa en söndag, så jag tog mig till gymmet ändå.

Började med 12 minuter på bandet som uppvärmning. Lutning 4,0 och hastighet 8,5 (började och avslutade med 6,5). Sen tränade jag armar, axlar och rygg i 50 minuter. Kändes bra idag så det var tur att jag gick till gymmet ändå.
Tog 1kg tyngre på vikterna för att pressa mig lite mer. Gick hur bra som helst. Lägger nog på ett till kilo snart.

När jag kom hem tog jag en dusch och gjorde sen en kycklingsallad till middag. Gjorde kycklingen i ungnen och använde isbergssallad, endive, tomat, gurka och fetaost. Vinäger, olivolja och lite salladskrydda på det! Till kvällsmål blandade jag en skopa kasein, lite vatten, en fryst banan och kanel. In i frysen en stund. Gott!

Imorgon blir det jobb på Trollet. Kök och städ - 8-14. Ska bli kul! Godnatt nu!

Av Helen Westerlund - 22 mars 2015 15:26

Hemma igen efter en mysig natt i stugan med G. Han kom och hämtade mig halv 3 och vi åkte och handlade och sen till stugan. Vi grillade korv och eftersom vi glömt kortlek körde vi sanning och konsekvens i brist på annat. Haha.

Lite senare såg vi på film och när batteriet i datan tog slut la vi oss. Var riktigt dåligt med sömn fram till på morgonen, då somnade vi en stund.

Vi packade ihop och åkte och kollade på hans familjs kattungar. Ååh smälte verkligen. Älskar mini kattungar! Snart 3 veckor gamla.

Har haft en perfekt helg. Mår verkligen bra i hans sällskap.

Ovido - Quiz & Flashcards