Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Helen Westerlund - 21 mars 2015 14:06

Sitter i soffan och lyssnar på musik medans jag väntar på att G kommer och hämtar upp mig. Vi ska åka till hans stuga och sova där inatt. Ska bli så mysigt. Och läskigt förmodligen, jag som är så rädd. Ingen el eller så heller. Myspys.

Gillar inte att lämna katterna men vet ju att dom klarar sig. Mina små grisar. Hör väl av mig imorgon. Ciao!

Av Helen Westerlund - 21 mars 2015 00:08

Har aldrig haft tydliga nyckelben, inte ens när jag var klen när jag var yngre. Dom har kommit fram mer det senste året men dom två senaste veckorna har jag tränat rätt mycket och hårt och på dom två veckorna har dom blivit tydligare.

Det är inte så att jag vill att benen ska sticka ut men tycker det är så snyggt med nyckelben. Sen så visar det ju att allt slit ger lite resultat. Blir ännu mer motiverad och glad! Sen att axelmusklerna (och bröst/armar) blivit synliga också. Snyggt!

Ovido - Quiz & Flashcards