Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Helen Westerlund - 23 mars 2015 22:21

Jobbade som sagt på Trollet idag. Har ju kommit in i det nu så det rullar på. Fick varuleverans idag som gick bra. Slutade några minuter över två och gick till skolan och skrev i tidrapporten åså. Sen hem och käka en macka och ut på en pw. Blåste ganska kraftigt och jag fick ont i huvudet men det blev ändå vändan runt Nibble. 4 km. Gick i mina tankar så märkte inte ens att jag tog mig fram, så helt plötsligt var jag hemma igen. Haha.

Åt pannkakor till middag. Istället för sylt eller grädde tog jag en banan och mosade den, blandade med 1/2 skopa kasein, 1 msk kakao och lite vatten. Gott faktiskt! Ett nyttigare alternativ. Pannkakorna gjorde jag på rågmjöl, vatten och ett ägg.

Har sett några avsnitt Alphas och pluggat på medicindelegeringen. Hittar inte alla svar så ska få hjälp imorgon. Det ska ju vara klart till april så det var dags att ta tag i det nu.
Sovdags för mig nu, mer jobb imorgon.

Skafferiet på jobbet. Önskar mitt såg ut sådär!

Ovido - Quiz & Flashcards