Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Helen Westerlund - 11 mars 2015 22:01

Jobb på Trollet idag igen. Städa först och sen köket. Gick ännu bättre idag! Blev klar med allt i tid och hade diskat klart halv 2 fastän jag segat mig mot slutet. Gick till Gläntan och städade där till halv 4. Alla barn var ute så var rätt skönt att få vara ifred. Igår berömde barnen mig för att jag gjorde så fint. Gullungar!

När jag kom hem åt jag en smörgås med makrill och gick sen ut på en pw i det fina vädret! Gick till fågeltornet den här gången. Tog nästan en timme. En halvmil. Rätt mör i benen nu. Så det ska vara.

Sen blev det tvkväll som vanligt. Farmen, Sveriges mästerkock och Grey's Anatomy. Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Night!

Frukost: blåbärsgröt med jordgubbar och pumpakärnor.
Middag: korngryn, morötter och lite babyspenat.
Kvällsmål: Morot och apelsinsmoothie.

Ovido - Quiz & Flashcards