Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Helen Westerlund - 17 mars 2015 20:11

Ledig idag så vaknade vid 8 och åt min grötfrukost. Sen vidare till gymmet. Var fullt när jag kom men dom gick en efter en. Legday idag, 45 minuter. La på lite extra vikter och gjorde nya övningar. Kommer nog få träningsvärk.

Käkade en paj som mamma kom förbi med. Sallad till det. Sen gjorde jag en kladdkaka/chokladkaka (den blev torr) gjord på stevia. Den blev helt okej.

Anna och jag skulle springa en vända men hon hade sån träningsvärk sen i söndags att jag fick springa själv. Jobbigt men så skönt ändå! Ungefär 4 km.

Ugnsstekt lax med sötpotatismos och sparris till middag. Hur gott som helst! Modet gjorde jag på en sötpotatis och fyra morötter och kryddade med salt, peppar, en nypa chilipulver och vitlökspulver. Hade i en smörklick också. Gudomligt.

Sitter och väntar på honom som är på väg nu. Kände att jag behövde honom nu så han sa att han kunde komma hit.
Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards