Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Helen Westerlund - 13 mars 2015 15:51

Vaknade klockan 8 idag, tidigt för att vara mig men har blivit vanligare den senaste tiden. Åt kvarg med frön och russin och en banan och jordgubbssmoothie till frukost.

Idag blev det legday på gymmet. Var fortfarande ganska trött men körde ändå 50 minuter. La till lite mage också. Ett helt okej pass! Avslutade med 20 minuters solning.

Lunchen blev sojabullar med bönspagetti och morötter. Var rätt gott faktiskt.
Mamma skulle gå in till stan idag så jag bestämde mig för att möta henne. Var rätt slut i benen så blrv lite intervaller i början men såg till att springa i uppförsbackarna. Joggade faktiskt mest hela tiden. Mötte mamma vid Davidshyttan tror jag. Hade kommit över halvvägs till Turbo iallafall. Då vände jag och vi gick in till stan. Som vanligt ganska frustrerad över mammas låga tempo.
11 km blev det. Nöjd är jag!

När jag kom hem åt jag Valios vaniljkvarg. Jättegod och krämig men tyvärr lite för söt. Laktosfri är ett plus iallafall!
Har suttit mot väggen i solen nu i snart en timme. Är så otroligt skönt. Ska in i duschen men det är ju så svårt att lämna denna position. Vi får se hur det går..

Ovido - Quiz & Flashcards