Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Helen Westerlund - 29 mars 2015 21:52

Jag hade inte ätit sen jag kom hem från skolan (hp) så jag mådde illa av hunger och var så svag i kroppen idag när vi vaknade. Därför blev det inget gym idag. Gillsr inte att gå dit på kvällarna heller pga mycket folk. Jag trotsade regnet och gav mig ut på en pw istället. Skönt faktiskt men blåsigt. Gick till fågeltornet. 6 km.

Var så sugen på tacos när jag vaknade så Anna och jag bestämde oss för tacoskväll. Love tacos!
Köpte en påse naturgodis på Hemköp så det har jag suttit och smaskat på till Farmenfinalen. Örjan vann vilket jag blev glad över. Värdig vinnare!

För övrigt fick jag mitt proteinpulver igår! Choklad och jordnötssmak. Smakade igår och den är definitivt godkänd! Hade också beställt magnesiumtabletter och en shaker. Beställde från Svenskt Kosttillskott och är bara nöjd. Snabb leverans.

Tror det blir ett avsnitt Alphas nu sen sova. Vi hörs!

Av Helen Westerlund - 29 mars 2015 20:49

Då var högskoleprovet avklarat ännu en gång. Dom tog bort den del som kändes bäst såklart och vad jag räknade ut fick jag samma resultat som förra gången, ungefär 1,05. Vad väl lite surig över det men sen kom G hit och muntrade upp mig.

Vi myste framför tvn hela kvällen. Youtube och några avsnitt Alphas och sen kom Anna hit och dom spelade CoD. Klockan halv 4 gick vi och la oss och låg kvar i sängen till klockan 15. En riktig bra myskväll hade vi.

Ovido - Quiz & Flashcards